טיפים לחופשה רומנטית

אז… סופסוף החלטתם לצאת לחופשה, אחרי שעות של חיפוש באינטרנט ושעות של השוואת תמונות ומחירים הגיע הזמן ו… בחרתם את המקום המושלם לחופשה שלכם!!! הנה מספר טיפים שיהפכו את החופשה שלכם למושלמת:

אלקטרוניקה הצידה! זהו הזמן להיפרד מהסמארטפון ומהמחשב ולהשקיע את הזמן בבן/בת הזוג.

מילים מילים ושוב, מילים! דברו אחד עם השני, העמיקו את ההיכרות והציתו שוב את אש האהבה.

אויש תנוחו! תרשו לעצמכם ל-ה-י-ר-ג-ע. לנוח על ערסל, להתנמנם באמצע היום, לצפות בנוף.

שלום עולם! נצלו את החופשה גם ליציאות קטנות: למסעדה, לבית קפה, להליכה רומנטית.

לנוחויותכם ריכזנו מספר מקומות טיול מומלצים בצפון:

שמורת טבע נחל עמוד

נחל עמוד הוא “גן עדן קטן”, יצירה קסומה של הטבע. כאן, בצד נחל הזורם כל ימות השנה, ובצל עצי החורש והבוסתנים, אפשר לטייל בנחת, ליהנות מיפי הטבע ולהירגע. רשות הטבע והגנים סימנה בנחל מסלולים המתאימים לכל המשפחה. ניתן לבלות בנחל בין שעתיים עד ארבע שעות. מוקדי עניין עיקריים בנחל: עין יקים (עין תינה) – מעיין הנובע כל;ימות השנה, ומסביבו עצי בוסתן. עצי דולב – עצי ענק מהגדולים בישראל. טחנות קמח עתיקות.

שמורת הר מירון

שמורת הר מירון היא הגדולה בשמורות הגליל והגבוהה בהן. טיול בשביל הפסגה הוא סיור בשביל הגבוה ביותר בגליל. השביל מקיף את פסגת הר מירון (1,208 מטרים מעל פני הים) סביב-סביב, והוא מעניק תצפיות ממעוף הציפור על הגליל העליון, דרום לבנון והגולן. השביל עובר בחורש ים-תיכוני מפותח, שבו ייתכן מפגש עם בעלי-חיים, בעיקר ציפורי חורש וסבך.

באביב מתכסה האזור בפריחה מרהיבה. הביקור בחורבת ב”ק, מקום בו התיישבו יהודים במאה ה19-, מעניק ממד היסטורי לביקור.

גן לאומי צלמון

נחל צלמון הוא ייחודי במהלכו ואין דומה לו בארץ. בירידתו מהגליל העליון נכנס הנחל לבקעת בית הכרם, פונה מערבה מגיע לקו פרשת-המים ופונה דרומה ואח”כ מזרחה ועוקב אחרי מפת השברים של הגליל התחתון. שבר פקיעין שעלה מזרחה מנע מנחל צלמון זרימה מערבה, מאגם בקעת חנניה דרך קטע קניוני שדרכו נשפך בעבר לבקעת בית כרם מערבה. בהמשך נוצר הקימור של קו פרשת המים הארצי וזה גרם למים לשנות כיוונם שוב לדרום, כך שבניגוד לדעה הרווחת שנחל צלמון הינו דוגמא “לשביית נחלים” אין הדבר כך. זוהי מסכת התמורות שחלו במורפולוגיה של הגליל שעיצבו את מהלכו של הנחל, עיצוב משתנה, הניכר בבירור בתוואי הנחל בשכבות שבו הוא מתחתר ואף בשוליו, שם ניכרים השרידים של הנחל הקדמון שזרם ברום ובתנאים שונים.

איפה איפה איפה איפה איפה החלום???? את כל הטיפים הללו תוכלו לממש בחופשה רומנטית מושלמת ב”גן המלכים” במושב אמירים שבצפון הארץ. שתי הסוויטות הרומנטיות והמיוחדות שלנו יעניקו לכם את החופשה המיוחלת!! “היורט הנשיאותי” או “הסוויטה המלכותית” – 2 סוויטות המעוצבות בסגנון שונה ומיוחד, עם אבזור יוקרתי, כיבוד עשיר וחופשי ונוף מרהיב לכנרת. תרשו לעצמכם להתפנק